Sv: Dower till AIF!
Johnny B Good: Man får verkligen hoppas det. Vore en underbar förstärkning! Oskarshamn hade väl inte varit i kontakt med honom på lite drygt en månad stod det väl. Denna GSK-center, vet ni vem det handlar om eller?
Jimmy Lund hade visst skrivit på för nåt annat lag.

Ha det bra!