Sv: Börjar luta åt ett riktigt kanonlag
Merxx: Även utan dessa tre lär vi få en riktigt rolig säsong! Allt känns nästen för bra. Nästan så man blir lite orolig... Målisen, bättre eller sämre än Throgen?

Träningsmatcher! Nån som har koll?