Sv: Börjar luta åt ett riktigt kanonlag
Johnny B Good: Tror vi får ta en spionagerunda till uppe i hallen se om vi kan hitta några fler nyförvärv. ;)

Ser ut att vara en helt ok målvakt som sagt som kan ge Throgen bra konkurrens precis som det ska va.

Bara ca 3 månader kvar nu..