Sv: Börjar luta åt ett riktigt kanonlag
Stigsson: det alla grundar sina teorier på är antagligen att man har värvat tre allsvenska toppspelare, Ross, Bergström o Pihlström samtidigt som man inte har tappat några större stjärnor.......Sen är Mora alltid ett farligt lag att räkna med

kan min teori stämma lr??