Sv: Frälsaren är återuppstånden!
Patrik M: Tycker att vi ska hänga upp "TAIF MOT SA" flaggan så fort som möjligt, tror jag ska åka upp och göra det redan imorgon!

Förväntningarna är stora, pallar spelarna eller framför allt tränarna för trycket?