Sv: Förväntningarna
Merxx: Håller med dig helt...
Sen vore det ju kul om våra egna juniorer kunde få sina genombrott i år eller komma en bit på vägen i allafall.
Får dom tillräckligt med speltid kan det bli riktigt bra tror jag.

Så länge dom håller sig kvar i allsvenskan så tycker jag alla ska se det som ett lyckande.

Ja till ÖL i bredstorp : )

Ha det bra!!!