Sv: ÖL I HALLEN!
ja d ä ju en mkt bra idè med ölservering d skulle taif tjäna en massa epngar på o pengar behövs ju alltid så blir d av med ölservering får man väl se till o lägga om matchprogrammet så alla hemmamatcherna infaller på fredagar=)