Sv: Protesttaif
hepp: Jag kan bara hålla med dig gillar ej heller att sparka på någon som ligger men ibland är det svårt att låta bli att ej ge någon en KÄNGA. Måste vara lite trist för er att gå misste om Taif derbyna i alla fall?