Sv: Protesttaif
Det var alltid trevliga matcher mot Tingsryd hemma, och det var väl dessutom evigheter sedan de vann i Bredstorpshallen?

Läste ett bra repotage i Tranås Posten idag, om Taif naturligtvis, missa inte det!