Sv: Martin Axelsson är klar för TAIF
Japp kul..känns bra att truppen redan är klar i princip. Ska bli intressant och se vad det är för unga spelare vi fått hit alltid svårbedömt på förhand. Mycket bra jobb av sportgruppen tycker jag.