Sv: Martin Axelsson är klar för TAIF
ForzamalmJR: Rakt upp i klykan! Lustigt nog fick han sällan lägga straffar på senare tid?

Ingen Lönn på grund av det ekonomiska var det jag misstänkte. Lika intressant att se nyförvärven som inför varje säsong! 75 dagar går snart..