Sv: Martin Axelsson är klar för TAIF
Johnny B Good: Kan bara hålla med! Straffskyttet var inte sig likt, de gånger han fick skjuta i år! Skridskoåkningen har väl varit hans stora problem och det är väl därför han har haft svårt att ta en plats!