Publiken var dålig
« Föregående · 130574 Till forumet
Sv: Publiken var dålig
Det var helt klart lite avslaget i söndags, publiken tände inte riktigt till och det blev aldrig det där trycket som brukar infinna sig i hallen. Och om jag känner tranåsborna rätt lär man väl inte gå man ur huse till onsdagens match heller...
Men det är som sagt bara att kämpa, förr eller senare (inte för sent dock) måste det lossna!
Men det är som sagt bara att kämpa, förr eller senare (inte för sent dock) måste det lossna!
« Föregående · 130574
Sedan måste man vara lite nyanserad. Igår skulle vi vunnit mot serietvåan trots dåligt spel från vår sida. Detta tyder på att vi har en hög lägsta-nivå.
Under träningsmatcherna övade i anfallsspel. Få "hål" fanns och kunde kallas för "dålig inställning". När serien startade blev hålen tydliga och man fick börja jobba med att täppa till dem. Det tar lite tid men jag tycker att det blir färre och färre hål match för match.
Vill dock påpeka att enligt mig duttas det för mycket. Liket spelar resolut, stenhårda pass, hög fart och inget duttande och fjuttande.