Resa till IKO
128494 · Nästa » Till forumet
Resa till IKO
Tjena på er!
Pratade med HAsse J. förrut ikväll och han meddelade då att det inte blir nå´n resa till Oskarshamn!
Vi får väl lyssna på Benke Wass istället!!
Mvh:Anders Lif
Pratade med HAsse J. förrut ikväll och han meddelade då att det inte blir nå´n resa till Oskarshamn!
Vi får väl lyssna på Benke Wass istället!!
Mvh:Anders Lif
FORZZZZAAAAA IK!!!