Resa till IKO
« Föregående · 128346 Till forumet
Sv: Resa till IKO
Life: Ikväll blir det pisk Aif!!! IK vinner med 4 eller 5-2 hare bra hej hej!!!
FORZZZZAAAAA IK!!!
FORZZZZAAAAA IK!!!
« Föregående · 128346
Pratade med HAsse J. förrut ikväll och han meddelade då att det inte blir nå´n resa till Oskarshamn!
Vi får väl lyssna på Benke Wass istället!!
Mvh:Anders Lif