Steken: Även en inbiten Taifare måste få vila sig ibland. :) Tror inte på några poäng på onsdag men man hoppas ju alltid.
Rögle - TAIF
154659 · Nästa » Till forumet
Rögle - TAIF
Lite dålig aktivitet här inne nu tycker jag. Kanske beror på uppehållet...?
Iaf., på onsdag möter vi Rögle borta. Ett rögle som för säsongen ser redigt starka ut. Men de hoppas jag inte skrämmer killarna, fullt ös medvetslös bara så kan de nog få med sig en poäng iaf.
FORZA!!!
Iaf., på onsdag möter vi Rögle borta. Ett rögle som för säsongen ser redigt starka ut. Men de hoppas jag inte skrämmer killarna, fullt ös medvetslös bara så kan de nog få med sig en poäng iaf.
FORZA!!!