Rögle - TAIF
« Föregående · 154530 Till forumet
Sv: Rögle - TAIF
Steken: Även en inbiten Taifare måste få vila sig ibland. :) Tror inte på några poäng på onsdag men man hoppas ju alltid.
« Föregående · 154530
Iaf., på onsdag möter vi Rögle borta. Ett rögle som för säsongen ser redigt starka ut. Men de hoppas jag inte skrämmer killarna, fullt ös medvetslös bara så kan de nog få med sig en poäng iaf.
FORZA!!!