taifaren: Resorna är inte gratis heller, vet att Boden har också dragit på sig skulder när de var i SA förra säsongen. Smaker det så kostar det eller vad säger man.
SA säsongen!
130874 · Nästa » Till forumet
SA säsongen!
Kan nån förklara för mej hur Taif kunde gå back SA-säsongen?
Jag menar publikintäkterna måste ha blivit väldigt stora!
Jag menar publikintäkterna måste ha blivit väldigt stora!