SA säsongen!
« Föregående · 130795 Till forumet
Sv: SA säsongen!
taifaren: Resorna är inte gratis heller, vet att Boden har också dragit på sig skulder när de var i SA förra säsongen. Smaker det så kostar det eller vad säger man.
« Föregående · 130795
Jag menar publikintäkterna måste ha blivit väldigt stora!