Krekula: ana ironin! Visst kan man begära det men det verkar otroligt svårt för Tranås att spela så iallafall!
Skärp dig Merxx!
16825 · Nästa » Till forumet
Skärp dig Merxx!
Du skrev att TAIF kanske inte har lag till att spela "grishockey". Slå sarg ut och lite Icing måste man väl kunna kräva av ett allsvenskt lag.