Du skrev att TAIF kanske inte har lag till att spela "grishockey". Slå sarg ut och lite Icing måste man väl kunna kräva av ett allsvenskt lag.
Skärp dig Merxx!
« Föregående · 16817 Till forumet
Sv: Skärp dig Merxx!
Krekula: ana ironin! Visst kan man begära det men det verkar otroligt svårt för Tranås att spela så iallafall!
« Föregående · 16817