Starkt jobbat AIF!!!
« Föregående · 45004 Till forumet
Sv: Starkt jobbat AIF!!!
2 starka hemmavinster av Tranås denna helg! Örebro var rena lekstugan och Mörrum lyckades inte vinna trots sin äckliga "grishockey"!
Måste bara säga att Lönn är oerhört imponerande att se! Taif måste satsa på ngn spelare av hans kaliber till nästa säsong! En rutinerad elitserieräv!
Jocke Leijon gör 2 kanonmatcher i helgen!
Mot Örebro tycker jag även att spelare som Petter Nyrén, Kristoffer Nord & Johan Ström var riktigt bra! Mot Mörrum vill jag framhålla Svesse, Noaksson & Liket!
Sen måste väl sägas att mkt nyckeln till spelet just nu är Mannes fantastiska målvaktsspel! Förnya hans kontrakt redan nu!
Måste bara säga att Lönn är oerhört imponerande att se! Taif måste satsa på ngn spelare av hans kaliber till nästa säsong! En rutinerad elitserieräv!
Jocke Leijon gör 2 kanonmatcher i helgen!
Mot Örebro tycker jag även att spelare som Petter Nyrén, Kristoffer Nord & Johan Ström var riktigt bra! Mot Mörrum vill jag framhålla Svesse, Noaksson & Liket!
Sen måste väl sägas att mkt nyckeln till spelet just nu är Mannes fantastiska målvaktsspel! Förnya hans kontrakt redan nu!
« Föregående · 45004
Lejon tycker jag gjorde en väldigt bra insats idag, en riktig kämpe, samt Noaksson som jag tycker växer för varje match.
Hoppas på att vi får behålla Lönn ett tag till, han lär behövas framöver.
Hoppas på en seger mot Leksand på onsdag, men det är väl kanske lite väl mycke begärt? men men man ska aldrig säga aldrig!!!