Statt Pytt?
« Föregående · 159421 Till forumet
Sv: Statt Pytt?
The Sittingbull: Hört ryktesvägen att det inte blir något på Statt på fredag eftersom det var lite för dålig uppslutning senast.
Sv: Statt Pytt?
Vilka jävla stugsittare det finns i stan. Varför går så få på puben innan match? Det borde ju vara en självklarhet tom på en söndag. Är alla religiösa numera eller?
Sv: Statt Pytt?
hepp: klart man är religös å kyrkan heter bredstorp hallen.
halleluja.
å dom går på vatten.
halleluja.
å dom går på vatten.
« Föregående · 159421
Är det någon som vet om det är pytti panna på Statt innan matchen på fredag?