ForzamalmJR: Bilder är nu fixade, kolla länktips! Beställde själv en vår/höst jacka och dessa kommer att ha TAIF-färger så klart.
Stormöte
115326 · Nästa » Till forumet
Sv: Stormöte
taifaren: Mörrum kommer det att gå buss till så det går bra att anmäla sig dit. De andra matcherna är svåra att säga på förhand men vi har satt ut några lämpliga i kalendern.
Bussen till mörrum kommer för övrigt att kosta 150:- för medlemmar och 180:- för icke medlemmar. Vi har också satt ut lappar om detta uppe i ishallen och i tre spelbutiker. Nån som vill sätta upp på jobbet eller liknande så finns det fler att tillgå, går bra att kontakta mig om detta.
Mette: Ska jag skriva senast den 25:e i stället kanske? Så gör jag..du får prata hur mycket du vill. :)
Bussen till mörrum kommer för övrigt att kosta 150:- för medlemmar och 180:- för icke medlemmar. Vi har också satt ut lappar om detta uppe i ishallen och i tre spelbutiker. Nån som vill sätta upp på jobbet eller liknande så finns det fler att tillgå, går bra att kontakta mig om detta.
Mette: Ska jag skriva senast den 25:e i stället kanske? Så gör jag..du får prata hur mycket du vill. :)
Sv: Stormöte
Patrik M: Jag gillar att prata mycket? *Rynkar förnärmat på näsan* Jag skall vara tyst i fortsättningen ;-)
Får jag bara säga en liten sak?
Kläderna skall vara beställda före den 26 september. Månsson (som inte pratar mycket alls) har fått bilder på alla plaggen.
De finns som sagt var på kansliet.
M1E
Får jag bara säga en liten sak?
Kläderna skall vara beställda före den 26 september. Månsson (som inte pratar mycket alls) har fått bilder på alla plaggen.
De finns som sagt var på kansliet.
M1E