men det är man inte jätteledsen för ändå......
Styrelse med turbo
90091 · Nästa » Till forumet
Sv: Styrelse med turbo
Har också ställt mig frågan om Hellerstedt! Det är väl rätt längesen han sa att han skulle bestämma sig?!
Norberg gör väl lumpen i Sthlm eller nåt sånt.
Ha det bra!
Norberg gör väl lumpen i Sthlm eller nåt sånt.
Ha det bra!
Sv: Styrelse med turbo
Bara en fråga, vad händer med Hellerstedt och Norberg som tillsammans med Nilsén står som osäkra på officielle hemsidan?
Vill gärna se dem i truppen till nästa år. Tycker Hellerstedt visat att han är en ganska vass målskytt när han fått chansen. Norberg kan säkert också utvecklas till en nyttig spelare om han får chansen och har den rätta inställningen.
Vill gärna se dem i truppen till nästa år. Tycker Hellerstedt visat att han är en ganska vass målskytt när han fått chansen. Norberg kan säkert också utvecklas till en nyttig spelare om han får chansen och har den rätta inställningen.
Styrelse med turbo
Kul att det är lite fart på denna styrelse,nu gäller det att alla ställer
upp och ser till att blir en KANONSESONG i höst !!
Trevlig sommar önskar Finn
upp och ser till att blir en KANONSESONG i höst !!
Trevlig sommar önskar Finn