Styrelse med turbo
« Föregående · 89621 Till forumet
Sv: Styrelse med turbo
Bara en fråga, vad händer med Hellerstedt och Norberg som tillsammans med Nilsén står som osäkra på officielle hemsidan?
Vill gärna se dem i truppen till nästa år. Tycker Hellerstedt visat att han är en ganska vass målskytt när han fått chansen. Norberg kan säkert också utvecklas till en nyttig spelare om han får chansen och har den rätta inställningen.
Vill gärna se dem i truppen till nästa år. Tycker Hellerstedt visat att han är en ganska vass målskytt när han fått chansen. Norberg kan säkert också utvecklas till en nyttig spelare om han får chansen och har den rätta inställningen.
Sv: Styrelse med turbo
Har också ställt mig frågan om Hellerstedt! Det är väl rätt längesen han sa att han skulle bestämma sig?!
Norberg gör väl lumpen i Sthlm eller nåt sånt.
Ha det bra!
Norberg gör väl lumpen i Sthlm eller nåt sånt.
Ha det bra!
« Föregående · 89621
upp och ser till att blir en KANONSESONG i höst !!
Trevlig sommar önskar Finn