Taif-Logon
« Föregående · 41910 Till forumet
Sv: Taif-Logon
Har den på mobilen så den kan du la få se imorrn. Men försök att skriva någorlunda så det går att läsa iaf. :)
Sv: Taif-Logon
hehe jo d ska ajg=) kanon bra d du då ska vi se om den ä snygg o så o nåt go o ha föresten ä d du som ahr skaat den eller hur komemr d sig att d finns en sån??? aja nu ä kl snart 15:30 så nu ska ajg skynda mig upp till hallen
ha d gött
//Benke
ha d gött
//Benke
« Föregående · 41910
haaaaaaaaaaaaaj