TAIF TROGEN!!
« Föregående · 24590 Till forumet
Sv: TAIF TROGEN!!
Instämmer. För mig är det bara ett lag som gäller. Har alltid varit så och kommer alltid förbli så.
Men min flickvän tycker inte det är kul när jag tjurar ett par dagar efter varje förlust. Däremot passar hon på att vifta på rumpan efter varje vinst.
Men min flickvän tycker inte det är kul när jag tjurar ett par dagar efter varje förlust. Däremot passar hon på att vifta på rumpan efter varje vinst.
« Föregående · 24590
Alla lag kan inte ligga på topp jämt och tillfredställa sin hemmapublik.
Emellanåt så får man en kanonsäsong för att året efter kämpa för kvalplats till div 1. Men den är väll så det ska vara???
Hur kul vore det om varje säsong var den andra lik??
Ok, det känns fruktansvärt just nu och man ifrågasätter varför man överhuvudtaget bryr sig.
För mig är TAIF hockeyn en del av mitt liv. När sista matchen för säsongen är spelad bara laddar man inför första träningmatchen på kommande säsong.
Så deppa inte ihop för TAIF kommer att komma tillbaka, var så säkra.
Är ni trogna taifare, visa det!!
KEEP IT GOING TAIF!!!!!!