Hur är det med Höök igentligen har vi skrivit kontrakt med honom än? Får hoppas han passar in här bättre än hos Mora mao.
Tala om att inte passa in...............
39031 · Nästa » Till forumet
Tala om att inte passa in...............
I tranås spel!
Magnus Gästrin debuterade i elitserien igår och fick 3 plus i aftonbladet!
Magnus Gästrin debuterade i elitserien igår och fick 3 plus i aftonbladet!