Tala om att inte passa in...............
« Föregående · 38987 Till forumet
Sv: Tala om att inte passa in...............
Hur är det med Höök igentligen har vi skrivit kontrakt med honom än? Får hoppas han passar in här bättre än hos Mora mao.
« Föregående · 38987
Magnus Gästrin debuterade i elitserien igår och fick 3 plus i aftonbladet!