TIFO
« Föregående · 14115 Till forumet
Sv: TIFO
Funderat lite på TIFO jag, köra med facklor längst back och sen folk neråt till kör med tomtebloss skulle inte det se rätt trevligt ut?
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
« Föregående · 14115
VIKTIGT! Ta med tändare eller tändstickor till matchen på onsdag!
För ett lyckat TIFO måste ALLA ställa upp som står i "centrum".
Info kommer innan matchen på ståplats!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!