Tröttsamt...
« Föregående · 143044 Till forumet
Sv: Tröttsamt...
ForzamalmJR: Utmärkt inlägg!!! Jag håller med dig till 99 procent. Dock inte att val av tränare handlar om ekonomiska skäl. Tränarna har vi eftersom de är bra!
Sv: Tröttsamt...
En undran: Vad tycker ni Taifsupporters om spelaren i erat lag som spottade på Hasse igår. Står stora rubriker om detta i Örebrotidningarna idag...
Sv: Tröttsamt...
mats1: Jag vet inte varför han spottade honom i ansiktet men ett litet märkligt beteende kan jag ju hålla med om. Skulle va intressant att veta vad som ligger bakom.
Sv: Tröttsamt...
Patrik M: Jag tycker det var helt sjukt beteende. Sånt hör inte hemma i en hockeyhall!
Jag tror det hade nåt att göra med att den där spelaren inte gillade Hasse när han tränade Tranås men det är ju absolut ingen ursäkt för att spotta på nån!
Jag tror det hade nåt att göra med att den där spelaren inte gillade Hasse när han tränade Tranås men det är ju absolut ingen ursäkt för att spotta på nån!
Sv: Tröttsamt...
ForzamalmJR: ZZzzzzzzzzzzz
.
Långsiktigt!?!?!?!?!
Jo jo.......
.
Kanske skulle värva tränare från Div. 4 nästa år då , det e ju t.o.m
ännu billigare...
Och dom kanske lyckas köra föreningen neråt i serie systemet ännu snabbare än nu...
.
.
Hmmm , kanske spottade Nord i fel bås !?!?!?!
*ler*
.
Ha´ de´...
.
Långsiktigt!?!?!?!?!
Jo jo.......
.
Kanske skulle värva tränare från Div. 4 nästa år då , det e ju t.o.m
ännu billigare...
Och dom kanske lyckas köra föreningen neråt i serie systemet ännu snabbare än nu...
.
.
Hmmm , kanske spottade Nord i fel bås !?!?!?!
*ler*
.
Ha´ de´...
Sv: Tröttsamt...
ForzamalmJR: Fick lite kritik under dagens träning av Peder, han hade roligt åt att vi var för positiva under fredagsmatchen? För positiv kan man väl aldrig vara eller?
« Föregående · 143044
Mette: varför inga matchtröjor än?? Var uppe i fredags och hade pengar med mig...Hade ju varit försäljningsmässigt smart att ha dem klar till säsongsstart, när folk är som hetast på sitt lag...I alla fall: finns det ngt datum man kan rätta sig efter?