Jag börjar misströsta! när man ständigt hör att taif bara missar öppna lägen!
uddlöst
« Föregående · 13529 Till forumet
Sv: uddlöst
Spelet finns där men chanserna som kommer missar de ju allt för ofta. Tror en sån spelare som Medin kan göra nytta i sådana matcher. 29 omgångar kvar så än är det lugnt! Hoppas det släpper på onsdag..
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
Sv: uddlöst
Om vi säger som så att de två senaste matcherna borde varit segrar om man bara kunde göra mål på sina chanser! Alldeles för dåliga avslut! Nordstrand och Johwelin får godkänt för gårdagens match resten kan bättre framförallt framför mål! Manne ska vi inte glömma heller, han gjorde en mkt bra match!
Vore inte fel med 3 poäng på onsdag mot hammers så Ljunggren och laget får lite lugn och ro! Man kan ju ändå se positivt på att vi tagit poäng alla bortamather hittils även om det kunde varit betydligt fler!
ALLA TILL GISLAVED PÅ FREDAG!
Vore inte fel med 3 poäng på onsdag mot hammers så Ljunggren och laget får lite lugn och ro! Man kan ju ändå se positivt på att vi tagit poäng alla bortamather hittils även om det kunde varit betydligt fler!
ALLA TILL GISLAVED PÅ FREDAG!
« Föregående · 13529