Vem sover..........?
« Föregående · 14491 Till forumet
Sv: Vem sover..........?
´Jo det är det!!
Svar kommer innan dagens match!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Svar kommer innan dagens match!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Sv: Vem sover..........?
Svaret på frågan e "Donken" eller Merxx om ni föredrar det namnet.
Ikväll tror jag på stora siffror till TAIF´s fördel! Ljungren kanske inte kan coach och det kan ju inte bli sämre för det!?
Tips: 7-1
Ikväll närmar vi oss toppen boys!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Ikväll tror jag på stora siffror till TAIF´s fördel! Ljungren kanske inte kan coach och det kan ju inte bli sämre för det!?
Tips: 7-1
Ikväll närmar vi oss toppen boys!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Sv: Vem sover..........?
Ska vara: Ljungren kan kanske inte coach ikväll pga. sjukdom och då kan det ju inte bli sämre!?
Sv: Vem sover..........?
Alla tränare har sin egen stil i båset, alla kan inte av som Per Bäckman heller (hur går det för mif..). Lite svagt att börja gnälla på tränare efter 3 omgångar tycker jag. Har vi hyffsad utdelning på chanserna ikväll så bör vi vinna.
Vi på läktarn vet ju alltid bäst!
Vi på läktarn vet ju alltid bäst!
Länkar:
http://www.fcs.just.nu
http://www.fcs.just.nu
Sv: Vem sover..........?
Patrik M// Klagar inte på honom bara berättar hur jag ser på honom.
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!
« Föregående · 14491
Svar kommer efter nårra gissningar! Den som vinner, vinner ett "pris".
Vi ska vara i toppen denna säsong, både på och utanför rinken!