Vi kan glömma Medin!
« Föregående · 83404 Till forumet
Sv: Vi kan glömma Medin!
Det är inte bra, då behövs nån värdig ersättare till honom. Mycket viktig spelare tycker jag. Hoppas det inte stämmer men om det gör det så är det bäst sportgruppen hittar nån av hans kaliber.
Sv: Vi kan glömma Medin!
Ivars är en fin värvning, ersätter nog Jolla som någon skrev nedan.
Men det behövs ytterligare 4 backar om jag har räknat rätt, men
förhandlingar pågår ju med Nilsén och Nord och jag hoppas att vi
kan räkna med åtminstånde en av dom.
Att ersätta Medin (om det behövs) är inte lätt! Taifs centrar är ju,
som Ljunkan sa, motorerna i spelet;)
Men det behövs ytterligare 4 backar om jag har räknat rätt, men
förhandlingar pågår ju med Nilsén och Nord och jag hoppas att vi
kan räkna med åtminstånde en av dom.
Att ersätta Medin (om det behövs) är inte lätt! Taifs centrar är ju,
som Ljunkan sa, motorerna i spelet;)
« Föregående · 83404
Förhandlingar är i full gång med han och hans agent, mycket lutar åt spel i HC och, att ska vara löst innan veckan är slut!