« Föregående · 1499743 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hockey VM
MarcusElving: Grejen med Tollefsen är att han är så jääävla uppsnackad. När han kom till ES visade man youtube-klipp från när han slogs med medelmåttor i NHL och utropade honom som ett monster...sanningen är att sopan nobbade slagsmål med riktiga fighters hela tiden i Blue Jackets. I ES talar man om honom som någon gigant när sanningen är att vi inte har spelare som gärna tackar ja till fighter, sen är han ju stor iofs. Om han däremot skulle släppa handskarna mot Murray så ligger hans liv i Murrays händer, utan tvekan.
+ 2
Sv: Tre Kronor
Hur bra är Norge egentligen? någon som vet?
Är det utklassning att vänta eller blir det bara 2-3 måls vinst?
Sv: Tre Kronor
Dream Team: Man orkar väl inte sjunga hela svenska nationalsången om man har sjungit den amerikanska innan. Jag tycker att de borde haft två sångare... men det var ju trots allt inte VM-finalen!
+ 1
Sv: Tre Kronor
Frella:
Från dagens träning twittras om följande uppställning.
N.Kronwall-J.Ericsson
Brodin-Ekholm
Hjalmarsson-Hedman
S.Kronwall
Franzén-Zäta-L.Eriksson
Silfverberg-Järnkrok-Landeskog
Ståhlberg-Krüger-Zackrisson
Pajen-Lundqvist-Petersson
Sen ska ju Erik Karlsson och Alfredsson in i laget.
Från dagens träning twittras om följande uppställning.
N.Kronwall-J.Ericsson
Brodin-Ekholm
Hjalmarsson-Hedman
S.Kronwall
Franzén-Zäta-L.Eriksson
Silfverberg-Järnkrok-Landeskog
Ståhlberg-Krüger-Zackrisson
Pajen-Lundqvist-Petersson
Sen ska ju Erik Karlsson och Alfredsson in i laget.
Sv: Tre Kronor
Bissett_19: På förhand är väl Ekholm och Brodin 7e resp 8e back i den truppen och lär väl inte anmälas. Ska vara om Hedman fortsätter spela som en kratta då.
På forwardssidan har jag svårt att se Zackrisson och Pajen få byta om. Pajen är med på gamla meriter och ledaregenskaper som det känns.
På forwardssidan har jag svårt att se Zackrisson och Pajen få byta om. Pajen är med på gamla meriter och ledaregenskaper som det känns.
+ 1
Sv: Tre Kronor
mattias - 74:
Ja,jag tror det är många som är sugna på att se honom.
På förra årets JVM var han skadad och nu har han inte kunnat visa upp sej heller.
Men han har ju däremellan gjort 82 grundseriematcher för Avalanche,så hans skador som dykt upp i landslaget har ju varit oflyt.
Detta är säkert inte den slutgiltiga truppen,några hamnar på läktaren i väntan på besked vad som händer i rundan som spelas i Stanley Cup just nu.
Mårts är nog inte helt tillfredsställd med målvaktssidan..
Ja,jag tror det är många som är sugna på att se honom.
På förra årets JVM var han skadad och nu har han inte kunnat visa upp sej heller.
Men han har ju däremellan gjort 82 grundseriematcher för Avalanche,så hans skador som dykt upp i landslaget har ju varit oflyt.
Detta är säkert inte den slutgiltiga truppen,några hamnar på läktaren i väntan på besked vad som händer i rundan som spelas i Stanley Cup just nu.
Mårts är nog inte helt tillfredsställd med målvaktssidan..
Sv: Tre Kronor
Bissett_19:
Fan den där truppen ser ju hur bra som helst ut. Är mest intresserad av Landeskog och se vad han kan göra i Landslaget.
Sv: Tre Kronor
Goodbye till Jonas Ahnelöv,Jonas Frögren,Daniel Fernholm,Daniel Bång,Niklas Olausson och Jesper Fasth.
Länkar:
Svenska Ishockeyförbundet
Svenska Ishockeyförbundet
Sv: Tre Kronor
mattias - 74: Ja, hon var 13 år tydligen. Rikigt imponerande!
Dock så blev det aningen pinsamt med tanke på den energi hon gav för att sjunga USA's nationalsång jämför med den halvdöda versionen av den svenska diton. Vilka var det som egentligen spelade hemma, undrar man? :)
Dock så blev det aningen pinsamt med tanke på den energi hon gav för att sjunga USA's nationalsång jämför med den halvdöda versionen av den svenska diton. Vilka var det som egentligen spelade hemma, undrar man? :)
Sv: Tre Kronor
NuMo: Kronwall är nog given efter hans säsong i landslaget. Sen känns Ekholm som en favorit hos Mårts trots ett stressat intryck i egen zon.
Sv: Tre Kronor
USA gör 1 - 0 direkt i inledningen. Tjejen som sjöng nationalsången var bland det bästa jag hört. Helvete vilken pipa..
Redigerad kommentar
Sv: Tre Kronor
Bissett_19: Nu väntar vi bara på Erik Karlsson... Sen ser laget bra ut, förutsatt att Fasth hittar storformen.
Sv: Tre Kronor
Och på Torsdag ansluter Daniel Alfredsson till Tre Kronor.
Fan vad kul.
Fan vad kul.
Länkar:
Svenska Ishockeyförbundet
Svenska Ishockeyförbundet
Sv: Tre Kronor
70 Rodrigues och Blizzard:
Väx upp och spy galla i eran grannes brevlåda istället.
Förstör inte även detta forum.
Jag ser fram emot lite schyssta diskussioner istället för att ni ska sitta och ösa en massa dynga till varandra.
Hoppas moderatorn tar er i örona ordentligt nu...
Tre Kronor var för övrigt helt under isen ikväll och jag set fram emot gallringen lite senare ikväll.
Väx upp och spy galla i eran grannes brevlåda istället.
Förstör inte även detta forum.
Jag ser fram emot lite schyssta diskussioner istället för att ni ska sitta och ösa en massa dynga till varandra.
Hoppas moderatorn tar er i örona ordentligt nu...
Tre Kronor var för övrigt helt under isen ikväll och jag set fram emot gallringen lite senare ikväll.
+ 2
« Föregående · 1499743 · Nästa »