« Föregående · 1500647 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hockey VM
mattias - 74:
Joel borta från resten av VM.
Frågan är vad Mårts kallar in nu?
Hörnqvist?
Joel borta från resten av VM.
Frågan är vad Mårts kallar in nu?
Hörnqvist?
Redigerad kommentar
Länkar:
Svenska Ishockeyförbundet
Svenska Ishockeyförbundet
Sv: Hockey VM
mattias - 74:
Den funktionen har ju funnits på HS i flera år,det borde en HS-räv som du känna till;)
Angående Hedman så har han ju inte varit bra,men utvisningen som du förmodligen syftade på är ju inte ens nära en utvisning.
Men jag håller med Wikegård om att när det blir tätare matcher så kommer det passa Hedman bättre,då han får spela lite enklare.Det är ju en rätt begränsad spelare.
Den funktionen har ju funnits på HS i flera år,det borde en HS-räv som du känna till;)
Angående Hedman så har han ju inte varit bra,men utvisningen som du förmodligen syftade på är ju inte ens nära en utvisning.
Men jag håller med Wikegård om att när det blir tätare matcher så kommer det passa Hedman bättre,då han får spela lite enklare.Det är ju en rätt begränsad spelare.
Sv: Hockey VM
Blizzard:
Ok jag antog att bisset svarade mig på svaret om Boorken, kände faktiskt inte till det där med att man kunde se vilket inlägg man svarar på det har jag helt missat., eftersom han svarade vad menar du ganska precis efter att jag skrivit att boorken är en idiot så förutsatte jag att han menade boorken. Då får man kolla i fortsättningen vilket inlägg man svarar på ;)
Sv: Hockey VM
Jag hoppas att Berglund kommer. Steen är duktig men där bör Tre Kronor ändå tacka nej.
Länkar:
Tre Kronor vill ha NHL-duon till VM | Hockey-VM | Landslag | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Tre Kronor vill ha NHL-duon till VM | Hockey-VM | Landslag | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 1
Sv: Hockey VM
Blizzard: Mja, det är mer kommentaren att få får nämnas i samma mening som Zäta. Det är nog inte många andra än svenskar som rankar Zäta så högt som Nyström vill få det att låta. Är t.ex. rätt säker att Datsuyk(stavning?) rankas högre i nhl.
Men han är en fantastisk spelare, och en oerhört bra ambassadör för svensk hockey.
Sen gör inte Malkin bort sig i egen zon heller direkt, han är inte riktigt den hederliga solo ryssen som det var förr i tiden:-)
Men han är en fantastisk spelare, och en oerhört bra ambassadör för svensk hockey.
Sen gör inte Malkin bort sig i egen zon heller direkt, han är inte riktigt den hederliga solo ryssen som det var förr i tiden:-)
+ 1
« Föregående · 1500647 · Nästa »
Monno: Haha Åke Unger sitter fan och hånar Italien!
Fast dom är förjäkla dålig. Men när Unger utbrister "Ja nu ska vi se om Italien kan få nån ordning på bytet, ja se, de fick dom" Med lite lagom dryg röst..
Han får passa så inte Tony Soprano får nys om det!