« Föregående · 275553 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Danmark
finne85: Visst, spelet övertygade knappast. Man blir ju lite störd på att dom inte verkar ha lärt sig på misstaget heller... Man gick i samma fälla vid sargerna igår igen.. Vitryssarna hade det enkelt, det var bara att stå och vänta efter sargerna - pucken slogs ju dit förr eller senare så...
Känns ändå som Sverige långt ifrån har visat allt.. det var tuggummi i många ben igår...
Känns ändå som Sverige långt ifrån har visat allt.. det var tuggummi i många ben igår...
Sv: Sverige-Vitryssland
finne85: 3 assist av Koivu i första alltså, 1+4 totalt. Kanske kan han utmana Palffy i poängtoppen. Ziggy har spelat 2 perioder mer än Koivu och har på sina 2 matcher gjort 5 mål och 4 assist. Hyfsat det trots att motståndet varit Ukraina och Japan.
Sv: Sverige-Vitryssland
eeh, 4-0 efter i per.
1-0 Janne Niinimaa (Saku Koivu, Teemu Selänne) PP
2-0 Aki-Petteri Berg
3-0 Teemu Selänne (Saku Koivu, Ville Peltonen) PP
4-0 Kimmo Timonen (Saku Koivu) PP
1-0 Janne Niinimaa (Saku Koivu, Teemu Selänne) PP
2-0 Aki-Petteri Berg
3-0 Teemu Selänne (Saku Koivu, Ville Peltonen) PP
4-0 Kimmo Timonen (Saku Koivu) PP
Sv: Sverige-Vitryssland
Frölunda85: Viasat Sport sänder matchen. Har Tv:n på. Finland gjorde just 4-0.
Sv: Sverige-Vitryssland
danoj: Går matchen mellan Finland och slovenien på radion eller?? i så fall, vilken radio kanal??
Sv: Sverige-Vitryssland
Dragan 2k: Jo, förstår inte varför dom envisades med att hela tiden lägga ner pucken i hörnerna för att sen stå och böka vid sargen, taktiken från "Belarus" var ju rätt uppenbar, ska ringa Hardy och ge honom mitt mobilnr ifall han behöver coachtips till nästa match ;)
Sv: Sverige-Vitryssland
danoj: Man gick in i Vitrysslands fälla hela tiden - ut i hörnen där man blev fasthållen, slagen och upphakad. Håller med dock att tempot var dåligt från svenskarnas sida. Det är med tempo och snabbt passningsspel man ska ta sig igenom lag som spelar grishockey...
Boustedt
Sitter just nu och bevittnar Finland mot slovenien, kattens lek med råttan hittils kan man säga, 2-0 till finland efter 8 min.
Boustedt och Tommy Engstrand kommenterar, kul att boustedt är med, han är faktiskt en som jag tycker sköter sig på ett ypperligt sätt i kommentatorshytten.
Boustedt och Tommy Engstrand kommenterar, kul att boustedt är med, han är faktiskt en som jag tycker sköter sig på ett ypperligt sätt i kommentatorshytten.
Sv: Sverige-Vitryssland
danoj: Nej, vi spelade inte bra, men vi spelade inte heller så dåligt som vissa påstår
Sv: Sverige-Vitryssland
Frölunda85: Så du menar att Sverige spelade bra?
Hade vi bara haft ett högre tempo hade inte vitryssland hängt med för 5 öre, tempot lyste med sin frånvaro igår.
Hade vi bara haft ett högre tempo hade inte vitryssland hängt med för 5 öre, tempot lyste med sin frånvaro igår.
Sv: Sverige-Vitryssland
difzi: Det var ju liksom inte tre kronor som spelade så dåligt igår, när vitryssland ställer upp med fem spelare på blålinjen blir det inte så mycket annat spel, ett bra citat av Jonas Höglund:" -Det jävla tråkigaste laget jag mött någonsin"
« Föregående · 275553 · Nästa »
2:a eller 3:e gången...
Åtminståne ifjol var dom med... faktiskt, hehe ;D
eeh.. är Sundin med imårron eller?