« Föregående · 279649 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: hjälp vilken match..??!!
Nu borde väl Tellan få stå från start i nästa match? Även om det inte var Salos fel att Sverige saknade glöd under skridskorna visar han att det är Sveriges förstemålis i detta VM.
Så jävla skönt!!!
Så jävla skönt!!!
Sv: hjälp vilken match..??!!
Oj oj oj oj oj oj.!!! Helsike vad gott. Allvarligt talat. Vem trodde på detta efter 5-1 i Helsingfors. Sundins ansikte vid 6-5 målet då? Äkta glädje!!!!
Sv: hjälp vilken match..??!!
Dream Team: jag trodde inte det förut men nu verkar allt vara möjligt =)
Sv: hjälp vilken match..??!!
mysmi:Så när började man ha skosnören på skridskor?Tänker på vad Lasse sa med Mats Sundins skridskor då.Tellqvis spelade mycket bra i målet.Synd att Zäta inte fick sätta 7-5 i öppet mål.
Min första red bull gjorde så att vi vann...
Min första red bull gjorde så att vi vann...
Sv: hjälp vilken match..??!!
Så jävla skönt!
Hoppas alla finnar som var hur glada som helst vid 1-5 lider! =>
Hoppas alla finnar som var hur glada som helst vid 1-5 lider! =>
Sv: hjälp vilken match..??!!
HAHAHA Fy fan va surt för Finland....Vill höra radiosändingen i repris för karln är ju inte klok
Sv: hjälp vilken match..??!!
JA!!!!!!!!!!!!!
DET ÄR SÅ ENORMT HÄRLIGT ATT DET ÄR HELT OTROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
DET ÄR SÅ ENORMT HÄRLIGT ATT DET ÄR HELT OTROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Sv: hjälp vilken match..??!!
RavenLord: ja visst. detta är ju helt otroligt. vilket fiasko de skulle va om finnarna om de nu förlorar.. det är nästan så man tycker synd om dem
Sv: hjälp vilken match..??!!
Link: Ja vi hade ett bra klagande samarbete som gav resultat ;-) ...hoppas det håller tiden ut nu
Sv: hjälp vilken match..??!!
ja vill inte ta äran men utan mitt klagande i början hade det aldrig gått
Sv: hjälp vilken match..??!!
radiokommentatorn blev så svag i rösten där att han lät som en sagouppläsaare. frågan är om man verkligen är vaken
Sv: hjälp vilken match..??!!
Nu får vi verkligen chansen att skapa något. In med foppa och sudden nu! spela hårt mot dem, fysiskt spel
Sv: hjälp vilken match..??!!
undrar om vi hinner skapa något konstruktivt efter finnarnas utvisning. vi får väl power play i en halvminut
Sv: hjälp vilken match..??!!
Ja så ska man släppa in dem i matchen igen *suck* men varför kan ej domaren ha likadan nivå på sina utvisningar åt båda hållen
Sv: hjälp vilken match..??!!
ribba9: detta är nog den bästa matchen jag sett på länge... bRA tellan! han är den nya salo
Sv: hjälp vilken match..??!!
ribba9: mm och man undrar ju om finnarna har tappat sitt sisu på väg till arenan
Sv: hjälp vilken match..??!!
Link: Ja det här trodde man inte....nu vore det snöpligt om Finnarna vann efter den här upphämtningen
Sv: hjälp vilken match..??!!
ribba9: ja det är det. den där radiokommentatorn är faktiskt rätt så kul att lyssna på speciellt när han börjar skratta. När det är 5 min kvar av matchen JAAAAAAAAAAAAAAAa FOPPA!!!!!!
Sv: hjälp vilken match..??!!
herregud vilken match asså...så får man ju lyssna på en hysterisk radiokommentator...de e lite nervit..;)
« Föregående · 279649 · Nästa »
Fortsätt med tellan nu, han har ju iaf en del matcher bakom sig.
Starkt att ta igen ett underläge på 1-5, en riktig bragd.