« Föregående · 2883721 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: VM 2025
Erol Ateceae: DEEN GLIIIIIIIIIDDEERRRRR IIIINNNN I MÅÅÅÅÅÅÅÅLŁ!!!!!!FIIILLIIPP!!!!!🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🤣🍻
Sv: VM 2025
EXPLORERSMÅLAND: Målet som blev nyss, där kunde Markström haft en bättre insats. Han måste käka pucken i de lägena.
Sv: VM 2025
EXPLORERSMÅLAND: Lika bra som hela laget alla gör sitt jobb o använder sina skills på absolut bästa sätt!!!🇱🇸🍻 Skål broder!!🤣🍻
Sv: VM 2025
mattias - 74: De bästa e ju att SVERIGE E JÄVLIGT BRA NU !! Som ett sånt här landslag ska va med alla dessa duktiga NHL spelare!!!🇸🇪🇸🇪🤣🍻🇱🇸
Sv: VM 2025
Erol Ateceae:
Borde man inte som många experter säger att stoppa NHL spelare från att komma in sent i turneringen?
Slutspelet börjar ju imorgon, känns lite som att de som kommer från NHL till slutspelet såhär sent i VM kommer till dukat bord och det kan faktiskt störa gruppen när en superstjärna kommer och allt fokus läggs på honom.
Jag ser gärna att man stoppar spelare från att komma till Vm from när slutspelet börjar då den gruppen som redan spelat borde få fortsätta utan ytterliga förstärkningar
Granqvist var tydlig med det igår med.
vad tycker ni andra?
Borde man inte som många experter säger att stoppa NHL spelare från att komma in sent i turneringen?
Slutspelet börjar ju imorgon, känns lite som att de som kommer från NHL till slutspelet såhär sent i VM kommer till dukat bord och det kan faktiskt störa gruppen när en superstjärna kommer och allt fokus läggs på honom.
Jag ser gärna att man stoppar spelare från att komma till Vm from när slutspelet börjar då den gruppen som redan spelat borde få fortsätta utan ytterliga förstärkningar
Granqvist var tydlig med det igår med.
vad tycker ni andra?
Sv: VM 2025
Rip Kirby:
Ja tyvärr så hade Markström inte någon av sin bättre matcher igår.
Erssons formkurva pekar uppåt och jag hoppas Sam delar samma syn och låter honom stå imorgon mot Tjeckerna men jag är skeptisk
Antingen spelar Markström imorgon och får en chans till och alla vet hur bra han är när han är som bäst eller så sätter man in Ersson som sagt kanske inte riktigt är i sitt livs form men som är riktigt bra just nu
Att Markström är den bättre av dom annars kan man nog skriva under på men efter insatsen igår så hade iaf jag spelat Ersson om jag vore Sam Hallam
Ja tyvärr så hade Markström inte någon av sin bättre matcher igår.
Erssons formkurva pekar uppåt och jag hoppas Sam delar samma syn och låter honom stå imorgon mot Tjeckerna men jag är skeptisk
Antingen spelar Markström imorgon och får en chans till och alla vet hur bra han är när han är som bäst eller så sätter man in Ersson som sagt kanske inte riktigt är i sitt livs form men som är riktigt bra just nu
Att Markström är den bättre av dom annars kan man nog skriva under på men efter insatsen igår så hade iaf jag spelat Ersson om jag vore Sam Hallam
+ 2
Sv: VM 2025
Erol Ateceae: Linus Ullmark, där har du namnet som skulle ha gjort stor skillnad. Nu var han skadad under Four Nations och jag vet inte om SAMHALL-am bara kallt räknade bort honom som icke aktuell inför VM?
« Föregående · 2883721 · Nästa »