Sverige-Finland
« Föregående · 279552 · Nästa » Till forumet
Sv: Sverige-Finland
RavenLord: japp.. ja kom på en kul sak nu. om sverige förlorar kan vi i allafall få se foppa knäcka sin klubba igen
nu blev de 4i rad här. har ni tänkt på att nästan alla finnarna har långa näsor?
tja ett mål till så svimmar nog publiken iallafall då kan man ju sätta på ljudet igen
mysmi:
Du såg alltså inte TRE-ETT målet.
Alla returer han släpper.
Konstiga utåkningar.
Du såg alltså inte TRE-ETT målet.
Alla returer han släpper.
Konstiga utåkningar.
varför spelar sverige så här? kan vi inte gå tillbaka till försvarstaktiken som förr? då vann ´vi ju i alla fall
Lite skärpning på inläggen här inne tack, personangrepp på utvalda personer accepteras inte.
RavenLord: ja, jag tänkte att kanske kanske kan de vända detta....men som sagt...verkar ju inte så :-/
Tänkte om och skulle se inledningen på andra men när man ser en sån jävla hemmadomare de har så är de bara lägga ner...
mysmi: Lite patetiskt att se domaren, han pallar ju uppenbart inte för trycket, han hade tydligen bestämt sig från början att finland skulle vinna idag, sorgligt men sant :/
Link: Efter denna turnering måste väl ändå Hardy få kicken?? Jag tippar på 7-2 !!
Tyvärr pallar inte domaren trycket. Sen är ju de svenska backarna för taskigt dåliga.. Pinsamt.,..
Link: ja nu lär inte jag fortsätta se matchen...nu e jag sur :( *grr*
att de inte kan göra ett bättre jobb gör mig arg
att de inte kan göra ett bättre jobb gör mig arg
Link: det är du säkert ;)...men det finns faktiskt en hel del fina pojkar i det svenska laget....inte många där som får utvisning för osportsligt utseende, värre är det ju då för finnarna...
Link: mmmm, tänkte det med sen att jag skulle tagit bort ett mål...sedan får de ett extramål för att de e så himla snygga ;)
mysmi: nej då sverige vinner med 10-2.. finnarna får sälunges (ursäkta stavningen) andra mål bortdömt
kanske ska prova att vara löjligt optimistisk.......jag tror att Sverige vänder detta och vinner med 8-3....
Hardys avskedsansökan ligger färdig för att läggas på brevlådan...
Kan bara flika in och säga att Kallios mål inte var tur som de vill säga i TV3, han har försökt den där otaliga ggr i Frölunda-tröjan i år. Ibland går den in...
Kan bara flika in och säga att Kallios mål inte var tur som de vill säga i TV3, han har försökt den där otaliga ggr i Frölunda-tröjan i år. Ibland går den in...
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
mysmi: det är kört.. i de sista perioderna kommer finnarna säkert bara dra ifrån men jag ska begrunda FIASKOT till sitt slut
« Föregående · 279552 · Nästa »