Det var en bra match. Wikegård är underhållande ändå: "ryssen faller som att han hade helium i skridskorna". Snacka om att jag inte saknade Åsa och Sur-Kurre.
Frella: Wikegård är fantastiskt bra! Håller med om att han är rätt man på rätt plats. Med han som expertkommentator blir en match mer intressant, men också mer rolig ;)
Att våga sticka ut hakan, säga vad man tycker och dessutom ha rätt i det mesta gör att han är en av mina absoluta favoriter.......ALLA kategorier, även som tränare då givetvis.
Jag är ingen supporter av Herr Wikegård när han står i DIF´s bås, men här har han verkligen funnit sin nisch, kanonbra jobbat i form av Åke Ungers bisittare, det måste jag säga!
danoj: ja, kan inte annat än att hålla med er alla andra. För en gångs skull satt man inte och retade sig på snacket utan kunde faktiskt skratta in emellanåt :) Gött mos!
mattias - 74: Hehe. Jag sa det till en polare lite på skämt när han rundade Crosby och hängde in GWG häromdagen. Personligen och vad jag även tror kring landslagsledningen så kommer han inte komma med. Som jag ser det är han ändå en ... | Läs mer