+ 1
JVM Göteborg
2613413 · Nästa » Till forumet
Sv: JVM Göteborg
dempa: tror jag ska dit. Har fått en ”överraskningsresa” av farsgubben 26-30e december
JVM Göteborg
Riktigt kul med JVM på hemmaplan snart! Några fler här inne som ska dit?
Jag har 2 biljetter över till Sverige - Kanada och Sverige - Finland, skicka PM vid intresse.
Jag har 2 biljetter över till Sverige - Kanada och Sverige - Finland, skicka PM vid intresse.

har inga biljetter kvar längre.