Abris: Nu har de redan missat ett friläge,(Bäckman förökte göra en Kenta Nilsson.) vilket bevisar varför ingen nation lyckats vinna både OS och VM samma säsong.
Sverige - Tjeckien . VM FINAL
« Föregående · 719217 Till forumet
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
NuMo: Än så länge håller dom. Dessutom tror jag inte att dom har gått in i väggen
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
Abris: Man har valt fullständigt vansinnig taktik. De skulle ha sparat sig i stället för att anfalla . Nu har man gått in i väggen och kommer att få sota för det.
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
NuMo: Varför håller det inte? tror att dom håller ihop ända till slutet
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
eltifoso:
Detta kommer hålla. Grattis Tre Kronor och inte minst Jörgen Jönsson till trippeln!
Detta kommer hålla. Grattis Tre Kronor och inte minst Jörgen Jönsson till trippeln!
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
mattias - 74: Snyggt mål av Jörgen som är på väg mot ännu ett VMguld, bra att de som önskade honom skadad för resten av livet på denna sajt inte fick sin önskan uppfylld.
Jobbar bara trekronor på ordentligt nu så har de en bra chans att hålla detta.
Jobbar bara trekronor på ordentligt nu så har de en bra chans att hålla detta.
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
Db_04:
Ett 3-målsunderläge finns inte att dom vänder känns det som. Men håll detta perioden ut så löser det sig nog
Ett 3-målsunderläge finns inte att dom vänder känns det som. Men håll detta perioden ut så löser det sig nog
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
Db_04:
Dom var nära at tappa 2 måls underläge 3 gånger igår så detta är inte klart
Hållberg passar väl fel så är tjeckerna ikapp
Dom var nära at tappa 2 måls underläge 3 gånger igår så detta är inte klart
Hållberg passar väl fel så är tjeckerna ikapp
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
Sibbe: underbart.... nu ska det nog mycket till om vi ska tappa det här
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
Vid seger imorrn så tror jag att en viss Jörgen Jönsson kan känna sig rätt nöjd med säsongen.
OS-Guld, SM-Guld samt VM-Guld.Inte dåligt...
OS-Guld, SM-Guld samt VM-Guld.Inte dåligt...
Sv: Sverige - Tjeckien . VM FINAL
Db_04: Tjeckien har varit en besvikelse hitillis i turneringen men dom är vassa när det gäller. Men med samma laginsats som idag av Tre Kronor så blir det guld.
« Föregående · 719217