+ 1
Inlägg: 1926100
Svarskommentarer
Sv: Imponerande Växsjö!
{8628}:
Tänkte inte så mkt på det, tänkte mest på att vi behövde en 3a. Tkte de gjorde en ok insats mot oss i första matchen.
Mitt intryck var att vi inte riktigt lyckads komma åt målet i senaste matchen, även om vi tog oss in i deras zon.
Tänkte inte så mkt på det, tänkte mest på att vi behövde en 3a. Tkte de gjorde en ok insats mot oss i första matchen.
Mitt intryck var att vi inte riktigt lyckads komma åt målet i senaste matchen, även om vi tog oss in i deras zon.
+ 1
Tränabytet har satt fart på dom (otur för modo)