Inlägg: 1931814
Svarskommentarer
Sv: Imponerande Växsjö!
Alisandali:
Om du läser historiken så borde du väl veta att köööp betyder ”hej” på Växköpiska? Försöker ju bara vara trevlig
Om du läser historiken så borde du väl veta att köööp betyder ”hej” på Växköpiska? Försöker ju bara vara trevlig
Du har just gett ordet sinnesslö ett ansikte vad vill du meddela med ditt ö meddelande ?
Oj , råkade kolla in historik och lär väl säga grattis till att ni får ha tillgång till dator på "hemmet" .