Hockey Legends
Växjö mot Elitserien ...
« Föregående · 1348419 · Nästa » Till forumet
Växjö mot Elitserien ...
... då kan laget komma att göra bra ifrån sig och nya spelare bli legendariska. Saknar ni fans någon spelare här (se länk)?
Länkar:
Hockey Legends
Hockey Legends
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Nu ska det bli intressant med hemmamatcherna. Starkt att ta poäng i båda borta.
+ 2
Sv: Växjö mot Elitserien ...
T T: Jag tror ni grejar det. Modospelarna verkar lira med klet i brallan i kvalserien.
+ 2
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Red Rocker: Tar LAKERS tre poäng ikväll är det ena foten i elitserien, och motsvarande i hockeyallsvenskan för MoDo! Men det gäller att inte drabbas av hybris av den senaste utskåpningen av SSK. MoDo lär vara desperata nu, och det kanske inte går spela samma naiva gladhockey nu om tre poäng skall bärgas.
Kom igen lakers!
Kom igen lakers!
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Kattgubben: Om Modo loosar ikväll o SSK o Rögle vinner, då är Det klart, tror jag. Då åker Modo ut.
Go Lakers Go
Go Lakers Go
Sv: Växjö mot Elitserien ...
T T: Dig kommer det att ta lång tid att förlåta. Om ens nån gång. Förrädare har Jag ingenting övers för.
+ 1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
T T: Oj, där gick det hål i vår isen och du sjönk ner till den djupaste botten jag nånsin skådat! Detta var riktigt lågt, vad är detta för joll joll, förra veckan vara Lakers fan emot modo och nu när dom är påväg ner i skiten då joinar du dom! oförlåtligt!
+ 1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Blizzard: Ja, det var en rolig tid som Lakersfan, jag blir nästan nostalgisk.
Nu står det för mycket på spel, nu är det allvar.
+ 1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
T T: Du är inte välkommen tillbaka när skeppet sjunker.
Du får gå under med dina gelikar, som den överlöpare du är!
Du får gå under med dina gelikar, som den överlöpare du är!
+ 2
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Jag vet inte vad man ska tro om den här matchen. Stentajta odds. ES-yra och AS-ångest tar ut varandra och vi får ett kryss i den här matchen?
Extrapinnen skiter ju Challe i, så vad landar det i? 2-2 i full tid, Lakers vinner på straffar. Så blir det!
Extrapinnen skiter ju Challe i, så vad landar det i? 2-2 i full tid, Lakers vinner på straffar. Så blir det!
+ 1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
T T: traaaaaasig DNA-stege! traaaasig DNA-stege, trasig DNA-stege, hej hej!
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Blizzard: chips facet, tv bölarn, fettot har gjort mål -.- jävla skit dag! 0-1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Blizzard: Nu börjar tankarna komma för dom. Inte bra men föga överraskande.
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Johnny Bravo: Kalle "Nu börjar tankarna komma" Grenemark, skidskyttekommentator.
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Kattgubben: Lakers filmade till sig en tvåa till slut.
...och 2-1 på en gång. Och 2-2!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
« Föregående · 1348419 · Nästa »