Växjö mot Elitserien ...
« Föregående · 1368939 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Blizzard: chips facet, tv bölarn, fettot har gjort mål -.- jävla skit dag! 0-1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Blizzard: Nu börjar tankarna komma för dom. Inte bra men föga överraskande.
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Johnny Bravo: Kalle "Nu börjar tankarna komma" Grenemark, skidskyttekommentator.
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Kattgubben: Lakers filmade till sig en tvåa till slut.
...och 2-1 på en gång. Och 2-2!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Kattgubben:
Jag vet inte vad man ska tro om den här matchen. Stentajta odds. ES-yra och AS-ångest tar ut varandra och vi får ett kryss i den här matchen?
Extrapinnen skiter ju Challe i, så vad landar det i? 2-2 i full tid, Lakers vinner på straffar. Så blir det!
Kattgubben Kommentera 0 [Gilla : 1 röster] [Ogilla : 1 röster] Idag kl. 18:30
Vad ska man säga :D
Jag vet inte vad man ska tro om den här matchen. Stentajta odds. ES-yra och AS-ångest tar ut varandra och vi får ett kryss i den här matchen?
Extrapinnen skiter ju Challe i, så vad landar det i? 2-2 i full tid, Lakers vinner på straffar. Så blir det!
Kattgubben Kommentera 0 [Gilla : 1 röster] [Ogilla : 1 röster] Idag kl. 18:30
Vad ska man säga :D
+ 1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
Grattis till ES Grabbar :D ska bli riktigt intressant att följa er nästa år!
dock borde ni väl kunna locka mer än 5000 personer per match?
dock borde ni väl kunna locka mer än 5000 personer per match?
Sv: Växjö mot Elitserien ...
T T: Det blev en sen middag bara.
Lakers until i dte!!! /,,/
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Växjö mot Elitserien ...
ooouuff Det måste vara förnedrande att byta lag när ens eget lag blivit så nedpissad av hela ES? Kan inte kännas bra..
+ 2
« Föregående · 1368939 · Nästa »