Gidde: Å, sorry. Jag ska vara tyst framöver.
Inlägg: 1084106
Svarskommentarer
Sv: HS cupen
Stigsson: Det låter bra. Du kan börja vara tyst i din raket-match.......så kanske min prestation(?) räcker. :)
F ö har gurun rätt, jag har bett om att bli bortplockad från cupen. Känner mig inte riktigt "behörig" där. Ska snart träda ur raketen också....men geo-ligan tar jag en säsong till i. Måste testa lite div 1-känsla bara. :)
/T
F ö har gurun rätt, jag har bett om att bli bortplockad från cupen. Känner mig inte riktigt "behörig" där. Ska snart träda ur raketen också....men geo-ligan tar jag en säsong till i. Måste testa lite div 1-känsla bara. :)
/T