Inlägg: 1130333
Svarskommentarer
Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Det hade ju varit roligt om några ur eliten (inom området) hade velat vara med också, och visat var skåpet ska stå.
Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Metal Guru: Hoppsan, nu kom du på oss/mig. Vi/jag har anmält fyra lag - det är väl okej? ;-)
Ser mer ut som om det vore Stigsson som är "Me Two"...